VEZİRKÖPRÜ – UYGULAMALI PROJE YÖNETİMİ EĞİTİMİ

UYGULAMALI PROJE YÖNETİMİ EĞİTİMİ

 


Günümüzde online iletişim araçlarının gelişimi uygulamalı eğitimleri de online verme imkanı sunuyor. Bu kapsamdaki ilk uygulamamızı Vezirköprü Orman Ür. ve Kağıt Sanayi A.Ş. firması ile, Microsoft Teams programı kullanarak yaptığımız “Online Uygulamalı Proje yönetimi Eğitimi” ile, Nisan 2020’de gerçekleştirdik. Bu eğitimde 4 proje grubu 4 farklı gerçek projesini, eğitim süresince öğrenilen çalışmaları (yine online sistem üzerinde gruplara ayrılan özel alanlarda çalışarak) uygulayarak tüm proje planlamasını gerçekleştirdi.

  • Proje nedir?
  • Proje yönetimi nedir?
  • Proje yönetimi başarı kriterleri nelerdir?
  • Proje yönetimi süreçleri nelerdir?
  • Proje yöneticisi tanımı nedir?
  • Liderlik ve kişilik tipleri nelerdir?
  • Doğru proje ekibi nasıl kurulmalı?
  • Proje paydaşı kime denir?
  • Proje kapsamının tanımlanması ve kapsam yönetimi nasıl planlanmalı?
  • İş kırınım yapısının oluşturulması
  • Zaman çizelgesi yönetiminin planlanması
  • Aktivite sürelerinin tahmini
  • Kritik yol analizi
  • Bütçe ve risk analizleri

gibi konularda bilgilendirme yapıldı. Ayrıca aşamalı olarak gerçekleştirilen eğitimler sırasında 4 proje seçilerek proje ekipleri oluşturuldu. Her bir proje üzerinden alınan eğitimler hakkında uygulamalar yapılarak teorik bilgilerin pratiğe dönüştürülmesi sağlandı.



Başvuru Yapmak veya Detaylı Bilgi İçin Tıklayınız


0 cevaplar

Cevapla

Tartışmaya katılmak ister misiniz?
Katkı yapmaktan çekinmeyiniz!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir