18-19 Nisan 2019 Esaslı Gıda Stratejik Yönetim Çalışması

18- 19 Nisan 2019 tarihinde Esaslı Gıda üst düzey yöneticileri,birim yöneticileri ve çalışan  temsilcileri ile birlikte kapsamlı bir Stratejik Yönetim Çalışması gerçekleştirildi. Bu çalışmada 5 farklı çalıştay düzenlenerek  Esaslı Gıda’nın Misyonu, Vizyonu, Değerleri belirlendi ve SWOT Analizi gerçekleştirildi. Tüm bu çalışmaların sonunda Esaslı Gıda Ana Stratejileri ve Ana Hedefleri belirlenerek çalışma tamamlandı.

19 Nisan 2019 da Esaslı Gıda’nın inovatif ürünlere yönelme ara strateji çerçevesinde  başka bir çalıştay daha düzenlerek, olası ürün alternatifleri ortaya konmuştur. Bir inovatif ürün konseptleri portföyü oluşturulmuş ve aralarından önceliklendirme yapılarak geliştirilecek 3 ürün belirlenmiştir.

 

0 cevaplar

Cevapla

Tartışmaya katılmak ister misiniz?
Katkı yapmaktan çekinmeyiniz!

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir